Δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση | Δείτε πώς μιλούν οι Βρετανοί για την Κρήτη

δεν-υπάρχει-καλύτερη-διαφήμιση-δείτε-80571

Διπλά  «εύσημα» για την Κρήτη από την βρετανική εφημερίδα «The Telegraph» που όχι μόνο συμπεριλαμβάνει το νησί στους 100 κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως αλλά και το συνιστά ανεπιφύλακτα ως «το τέλειο μέρος για διακοπές».

Το φυσικό περιβάλλον, η ιστορία, το φαγητό, η πολιτισμική δραστηριότητα, τα μουσεία και οι δυνατότητες διασκέδασης σε ένα τόπο,  ήταν τα κριτήρια που έκαναν την Κρήτη να ξεχωρίσει.

Παραθέτουμε ορισμένα αποσπάσματα από το εν λόγω δημοσίευμα:

«Ένα νησί τόσο μεγάλο και τόσο μοναδικό που είναι από μόνο του μια χώρα ολόκληρη. Το λίκνο του μινωικού πολιτισμού, η Κρήτη, παράγει περισσότερη ιστορία απ’ όση μπορεί να καταναλώσει, σε τοπικό επίπεδο», γράφουν οι Βρετανοί.

Σημαντικό φαίνεται να είναι για τους Βρετανούς και το θέμα της διατροφής όμως:

«Αυτήν την περίοδο η Κρήτη παράγει άφθονα αγροτικά προϊόντα», επισημαίνουν, αποκαλύπτοντας πώς πράγματα που για ‘μας είναι δεδομένα, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για έναν λαό που ουσιαστικά δεν έχει πρωτογενή τομέα.

Την τιμητική τους, όπως είναι φυσικό, έχουν οι θάλασσες μας:

kathares thalases«Οι αμμώδεις παραλίες της είναι κορυφαίες, οι θάλασσες καθαρές», συνεχίζουν, ενώ ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στις ιστορικές εκκλησίες, τα μοναστήρια τις μινωικές πόλεις, τα οχυρωματικά έργα που βρίσκει κανείς σε κάθε νομό της Κρήτης.

Τέλος, το ρεπορτάζ αναφέρεται και στις ομορφιές της ενδοχώρας, τα φαράγγια, τις ορεινές διαδρομές, τα ποτάμια, τις λίμνες.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook