«Εφιάλτης» στα Χανιά για οικογένεια Πολωνών

εφιάλτης-στα-χανιά-για-οικογένεια-π-163997

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«Ξεκρέμαστη» σε μια ξένη πόλη, βρέθηκε η οικογένεια Keister από την Βαρσοβία, όταν, φτάνοντας στα Χανιά, διαπίστωσε ότι το δωμάτιο που είχε κρατήσει, ουδεμία σχέση είχε με την πραγματικότητα. Ο δε ξενοδόχος, όχι μόνο δεν προσπάθησε να τους εξυπηρετήσει αλλά τους ενημέρωσε ότι εάν δεν τον πλήρωναν και για τις 12 διανυκτερεύσεις θα τους έδιωχνε, ενώ η ιστοσελίδα μέσω της οποίας είχαν κάνει την κράτηση, ανταποκρίθηκε στις εκκλήσεις τους… το επόμενο πρωί!

Το zarpa.gr, συνάντησε την οικογένεια την προηγούμενη εβδομάδα, στην παραλία των Αγίων Αποστόλων, όπου απολάμβαναν το απογευματινό τους μπάνιο. Συμφώνησαν να μιλήσουν, μόνο με την προϋπόθεση ότι η ιστορία τους θα δημοσιευόταν αφού θα είχαν φύγει από τα Χανιά, δηλαδή σήμερα.

«Φοβόμαστε ότι ο ιδιοκτήτης μπορεί να μας κάνει κακό. Είναι πολύ ασταθής και κυκλοθυμικός», λέει η Alexandra, η μητέρα της οικογένειας και διηγείται την ιστορία: «Είχαμε κάνει κράτηση για ένα studio με δύο δωμάτια, ένα για ‘μας και ένα για τα παιδιά, μέσω της booking.com, πριν από αρκετές εβδομάδες. Ήρθαμε εδώ κουρασμένοι από το αεροδρόμιο, μετά από μία μεγάλη πτήση και ο υπάλληλος στην υποδοχή μας είπε να περιμένουμε, γιατί οι προηγούμενοι δεν είχαν φύγει ακόμη, παρόλο που η ώρα ήταν 4 το απόγευμα και που υποτίθεται ότι το δωμάτιο θα ήταν διαθέσιμο απ’ τις 12. Περιμέναμε δύο ώρες. ‘Κανένα πρόβλημα’, είπαμε, γιατί ήθελε να το καθαρίσει. Μετά μας πήγε σε ένα δωμάτιο πολύ μικρό με ένα διπλό κρεβάτι στη μέση. Τα παιδιά πού θα κοιμόντουσαν; Του είπαμε ότι θέλουμε τα δωμάτια που κλείσαμε και επέμενε ότι ήταν αυτό! Έφερε και δύο ράντζα για τα παιδιά και μας είπε ότι είναι μια χαρά. Όταν διαμαρτυρηθήκαμε μίλησε με τον ιδιοκτήτη στο τηλέφωνο και είπε ότι δεν υπήρχε τίποτε άλλο. Αν το θέλαμε, έπρεπε να του δώσουμε ολόκληρο το ποσό, για να μας αφήσει να μπούμε, αλλιώς, ας φεύγαμε».
Μισό δωμάτιο… διπλή τιμή!

Ταραγμένη ακόμα, εξιστορεί τα όσα επακολούθησαν, με εκείνη να ψάχνει για διαθέσιμο δωμάτιο αρχές Αυγούστου στους Αγίους Αποστόλους, με την ιστοσελίδα να μην ανταποκρίνεται στα παράπονά της και με τον ιδιοκτήτη να απειλεί τον άντρα της ότι εάν δεν πλήρωναν και για τις 12 νύχτες θα τους πετούσε έξω. Φυσικά δωμάτιο δεν βρέθηκε και αναγκάστηκαν να μείνουν, στο μισό από αυτό που είχαν κλείσει, με την ίδια όμως τιμή! «Του είπαμε ότι η τιμή ίσχυε για το μεγάλο δωμάτιο και μας απάντησε ότι τώρα είναι φουλ σαιζόν, γι’ αυτό και η τιμή του μικρού έχει ανέβει!»

Από την ιστοσελίδα, είχαν απάντηση την επόμενη ημέρα, όπου τους ενημέρωναν ότι τους είχαν βρει διαθέσιμο δωμάτιο σε απόσταση… 56 χιλιομέτρων, σε χωριό 15 χλμ πάνω από την Γεωργιούπολη. Έτσι –και αφού είχαν ήδη πληρώσει- αναγκάστηκαν να μείνουν εκεί και πλέον –όταν τους συναντήσαμε- προσπαθούσαν να μην αφήσουν το περιστατικό να χαλάσει τις διακοπές τους.
«Ποτέ δεν μας ξανασυνέβη»

«Είναι η έκτη φορά που ερχόμαστε στα Χανιά. Αγαπάμε την Κρήτη και ποτέ δεν έχουμε αντιμετωπίσει πρόβλημα», μας λέει ο σύζυγος που θεωρεί ότι το συμβάν ήταν μεμονωμένο. Φυσικά, η οικογένεια θα αποζημιωθεί από την booking.com, η οποία, την επόμενη κιόλας ημέρα «πέταξε» το ξενοδοχείο από την σελίδα της.

Η δε καταγγελία των Πολωνών, έχει κατατεθεί στον ΕΟΤ και αναμένεται να διερευνηθεί.
Χαλάει η εικόνα

Ωστόσο, περιστατικά όπως αυτό, αποκαλύπτουν μια άλλη πτυχή του φετινού τουριστικού ρεκόρ που καταγράφουν τα Χανιά: της προχειρότητας, της ανοργανωσιάς, της αγένειας, της έλλειψης επαγγελματισμού. Σίγουρα αποτελούν ελάχιστες και θλιβερές εξαιρέσεις, όμως σε μια περιοχή που αποκαλεί τον τουρισμό ως την «βαριά βιομηχανία» υπάρχει άραγε χώρος για τέτοιες συμπεριφορές;

zarpa.gr

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook