Ηθοποιός από την παράσταση του Μπέζου προσέβαλε βάναυσα  νεαρό Χανιώτη θεατή!

ηθοποιός-από-την-παράσταση-του-μπέζου-161288

ΠαντρολογήματαΗ «σχολή» του  Γιάννη Μπέζου που τράβηξε στα άκρα πριν λίγους μήνες την σχέση του με το κοινό, αποκαλώντας μας πυροβολημένους, βρίσκει μιμητές κυρίως στους δικούς του συνεργάτες. Ο Τάσος Γιαννόπουλος χθες, πέρασε γενεές δεκατέσσερις έναν έφηβο θεατή που είχε το θάρρος να πάει μετά το τέλος της παράστασης με την μητέρα του για να δώσει να δώσει συγχαρητήρια στον αγαπημένο του θεατρίνο  και δέχτηκε «έναν κουβά παγωμένο νερό» στο κεφάλι του.

giannopoulosΣυγκεκριμένα ο θεατρίνος Τάσος Γιαννόπουλος, ενοχλήθηκε από τον νεαρό θεατή που καθόταν στις μπροστινές θέσεις, όταν, σε μία ατάκα από την παράσταση, του απάντησε με κάποια άλλη ατάκα από γνωστό τηλεοπτικό σήριαλ. Συγκεκριμένα έλεγε ο θεατρίνος ότι είναι διψασμένος και θέλει κάτι να πιει και από κάτω ο έφηβος θεατής, του απάντησε: «Πιες μια μπύρα».

Κάποιες άλλες εποχές και με άλλους ηθοποιούς, ο ηθοποιός θα το είχε «πιάσει» και θα το είχε περιλάβει μέσα στο έργο ή θα το είχε προσπεράσει δίχως συνέχεια. Ο Τάσος Γιαννόπουλος όμως έκανε κάτι άλλο: «Στάμπαρε» τον νεαρό θεατή και τον περίμενε στην γωνία, μόλις πήγε να του δώσει συγχαρητήρια μαζί με την μητέρα του. Τον «άρπαξε» από τα μούτρα και τον πρόσβαλε με τρόπο απάνθρωπα σκληρό. Του είπε ότι είναι ακατάλληλος να πηγαίνει στο θέατρο, ότι δεν έχει παιδεία θεατρική, ότι η οικογένειά του δεν του έχει μάθει τίποτα και τον ρώτησε πως τολμά, όχι μόνο να πηγαίνει στο θέατρο αλλά να έχει  το θράσος να του δίνει και συγχαρητήρια. Κι όλα αυτά τα έλεγε με τόσο δυνατή φωνή, που βγήκαν από τα μπαλκόνια των γειτονικών πολυκατοικιών άνθρωποι έξω να δουν τι συμβαίνει!

Ο έφηβος και η μητέρα του, όπως και οι εναπομείναντες καμιά 30 θεατές πάγωσαν και με απορία παρακολουθούσαν τον μονόλογο του θεατρίνου, τον μονόλογο που έπαιζε τον εαυτό του και ξεσκέπαζε το ποιόν του, όλοι σοκαρίστηκαν και μετά αναρωτιόντουσαν γιατί αποκαλούνται ηθοποιοί αυτοί που κατέχουν σε κάποιο βαθμό την υποκριτική τέχνη και καπηλεύονται αυτόν τον ορό που έχει βάθος και πλάτος που δεν έχουν νοήσει.

Από όσο μπορέσαμε να μάθουμε η παράσταση μπήκε οικονομικά «μέσα» και λογικό είναι να είναι εκνευρισμένοι οι θεατρίνοι, αλλά με το να προσβάλουν τους λιγοστούς πια θεατές χειροτερεύουν την κατάσταση.

Βέβαια οι τιμές των εισιτήριων ξεκινούσαν από 18 ευρώ, μέσα σε εποχή βαθιάς οικονομικής κρίσης όχι μόνο δεν ρίχνουν νερό  στο κρασί τους, αλλά τα βάζουν και με τους θεατές που μιλούν ή παρεμβαίνουν. Πρέπει ο καλός θεατής κατά την άποψή τους να μη μιλά, να γελά όποτε θέλουν, και να παλαμοκροτά ζωηρά.

Βέβαια εμείς φταίμε που πηγαίνουμε  και στηρίζουμε αυτούς που το παίζουν ηθοποιοί, πατάνε στα έργα των μεγάλων δημιουργών, κάνουν όνομα, κάνουν καριέρα, κάνουν πολλά χρήματα στις πλάτες μας και μας περιφρονούν μας αποκαλούν αμόρφωτους, βλάκες και πυροβολημένους.

Ας κάνει πιο αυστηρά ο καθένας μας τις επιλογές του, ας τους δείξουμε την δύναμη μας. Καιρός είναι οι «πυροβολημένοι» να ξυπνήσουν!

Θυμίζουμε όμως ότι ο πρώτος και μεγαλύτερος των φιλοσόφων ο Σωκράτης, σε μια παράσταση στο θέατρο του Πειραιά που παιζόταν η τραγωδία ΟΡΕΣΤΕΙΑ, σε μια φράση του έργου έλεγε ο Ευριπίδης ότι η αρετή πρέπει να κρίνεται με επιείκεια,  σηκώθηκε όρθιος, διέκοψε την παράσταση και είπε με την βροντώδη φωνή του ότι είναι απαράδεκτο να παζαρεύεται η αρετή. Έκτοτε οι δυο άνδρες ήρθαν πιο κοντά , έγιναν φίλοι, και σε πολλά έργα του Ευριπίδη κρύβεται η σοφία του Σωκράτη.

Η κρίση πρωτίστως είναι πνευματική,  όπως λέει ο Σαράντος Καργάκος.

ΤΥΡΤΑΙΟΣ

10 thoughts on “Ηθοποιός από την παράσταση του Μπέζου προσέβαλε βάναυσα  νεαρό Χανιώτη θεατή!

  1. Δεν φταίνε αυτοί (οι θεατρίνοι της δεκάρας…), φτάιμε εμείς οι Χανιώτες που κάθε καλοκαίρι πάμε σαν τους λιγούρηδες να δούμε τις παραστάσεις της κακιάς ώρας και μάλιστα «τους τα σκάμε» αδρά… Μας μάραναν οι «ψαγμένες» πολιτιστικές εκδηλώσεις εκ πρωτευούσης… λές και έχουμε εξαντλήσει την απίστευτη τοπική μας παράδοση και πολιτισμό… (συνέχεια παραπάνω….).

  2. (συνέχεια από προηγούμενο) … Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι κάθε λογής κυράντζες και υποτιθέμενοι αστοί της πόλης μας, συρρέουν σε αυτές τις δευτεράντζες παραστάσεις για να το παίξουν πρωτευουσιάνοι… Eπαρχιώτικο κόμπλεξ λέγεται αυτό και οι υπόλοιποι μας βλέπουν σαν Ινδιάνους, εξ’ ού και η συμπεροφορά του βλαχοθεατρίνου… Περαστικά.

  3. Και λίγα του είπε! Ντροπή στους κακομαθημένους νεοέλληνες που επειδή πληρώνουν νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν! Στην τελική, αν του φάνηκε ακριβό το εισιτήριο, ας μην το πλήρωνε! Ποιος τον ανάγκασε; Άκου εκεί να πεταχτεί το σκατό με τις ευλογίες της μάνας του και μετά να δίνει και συγχαρητήρια! Έχουμε παρεξηγήσει κάθε έννοια του τι σημαίνει θεατής και θέαμα. Αλλά δεν θα κάνω από εδώ μαθήματα παιδείας. Ένα μόνο θα σχολιάσω. Τους τρισάθλιους δημοσιογραφίσκους σαν και του λόγου σας, που δεν μπορείτε να παρουσιάσετε ένα γεγονός με αντικειμενικότητα, χωρίς προσωπικές εκτιμήσεις και κατευθύνσεις και χωρίς να έχετε καν το θάρρος να υπογράψετε αυτό το αρθράκι με το πραγματικό σας όνομα. Καλά το λέει το σάιτ σας! Για ζάρπες είστε!!!

  4. δεν ημουν παρον στο συμβαν, αλλα δεν νομιζω ότι είναι δειγμα θεατρικης παιδειας να διακοψεις την παρασταση για να πεταξεις ότι βλακεια σου ερθει στο μυαλο εκεινη τη στιγμη. αν δεν σου αρεσει η παρασταση σηκω και φυγε…οι περισσοτεροι θεατες δεν εχουν αισθηση ότι ο ηθοποιος και ακουει και βλεπει τι συμβαινει γυρω του. Οι θεατες νομιζουν ότι βλεππεουν ταινια η σηριαλ στον καναπε του σπιτιου τους και μπορουν να σχολιαζουν ελευθερα και με δυνατη φωνη. το αν η παρασταση είναι καλη ή όχι είναι άλλο θεμα, αλλα το να σεβαστείς τον κοπο του ηθοποιου την ωρα της δουλειας του είναι άλλο. και αν η πολη μας θεωρει ότι ο χωρος της ταφρου είναι επαρκης για την αποδοση θεατρικών εργων…με τα αυτοκίνητα και τις μηχανες να περνουν καθ ολη τη διαρκεια και τους θεατες να προσερχονται ΟΤΙ ωρα τους καπνισει….συγγνωμη αλλα μαλλον εχουν δικιο να μας θεωρουν ιθαγενείς.

    1. Γενικα δεν υπαρχει παιδεια οχι μονο θεατρικη αλλα εσυ που λεγεσαι και ηθοποιος και εχεισ θεατρικη παιδεια μπορεις να το δειξεις και να εισαι παραδειγμα κ οχι σνομπ και λιγοψυχος.
      εγω ημουν εκει σε αυτη τη παρσταση ,φανηκε την ωρα που καποιος ειπε ‘πιες μπυρα» σχεδον σταματησε για δευτερολεπτα κ δε του αρεσε και καθολου αλλα αν φ=δε θελει να συμ,μετεχουν οι θεατεσ και αν δεν εχει καταλαβει την επιρροη της τηλεορασης τοτε να παιζει μονο θεατρο…
      αντι να σεβονται ακομα και τον ενα κ μοναδικο που θα παει στη παρασταση το παιζουνε και μαγκες αντε γιατι τα εχω παρει.χαρης στο κοινο δουλευεις και ζεις εσυ ηθοποιε (που υποτηθετε ποιεις τα ηθοι) κ ετσι θα ναι ,θα υπαρχουν μερες π[ου θα χαίρεσε τη παρασταση κ θα σε ανεβαζει το κοινο κ αλλες οχι αλλιως φτιαξε ‘σχολες εκπαιδευσεις κοινου’ να ξερουμε κ μεις να μη μας κατσαδιαζουνε κιολας.
      εσυ κ.Γιώργος Μαρινάκη που μαλλον δεν ησουν εκει εχω να σου πω πως το παιδι αυτο δε προσβαλε κανενα, αντιθετως οι θεατρινοι δε δεχοντουσαν να δουν το κοινο το οποιο ειναι απαραδεκτο,οχι επειδή πληρωσαμε γιατι απο τα αρχαι αχρονια αυτο συμβαινει και δε θα παθουν απολυτως τιποτα αλλιως να κατσουν σπιτι τους κ να κανουν μονο τηλεοραση.
      και για σενα κυριε stavros sfakiotaki δε διακοπηκε η παρασταση καθολου,και ετσι ειναι το θεατρο η επαφη αλλιωσ να μη το κανεις αμα δε μπορεις,αμα εισδαι παπαγαλακη εισαι για αλλη δουλεια .
      η συμπεριφορα των ηθοποιων ηταν αθλια οχι μονο του κοινου. το εργο ηταν ομως πολυ ωραιο και ευτυχως και οι ηθοποιοι μας ακαναν τη χαρη και παιξανε τελεια.ευτυχως δεν τους χειροκτριτησαν κ πολυ μη χασουν κ σειρα με τα λογια τους τα παιδιά…

  5. Σωστά. Την «Ορέστεια» ην έγραψε ο Ευριπίδης, την «Αντιγόνη» ο Αισχύλος, τις «Τρωάδες» ο Σοφοκλής και ο Αριστοφάνης το » Γιατί είμαι Μάνα και πονώ».

  6. Αν και δεν είχα καμιά διάθεση να πω κάτι περισσότερο από το παραπάνω κείμενο, αναγκάζομαι μετά από την τοποθέτηση του τελευταίου σχολιαστή Αντώνη, να το πράξω, ο Αντώνης με σκωπτική διάθεση παρατήρησε ότι είναι λανθασμένη η τραγωδία που αναφέρεται στο κείμενο, ότι η Ορεστεια είναι τάχα του Ευριπίδη, και όχι του Αισχύλου, και κάνει και τις δικες του βιαστικές αναγωγές.
    Το κομμάτι που αναφαίρετε στον Σωκράτη και την στάση του στο θέατρο του Πειραιά, είναι παρμένο από το βιβλίο του έγκυρου συγγραφέα Χρήστου . Ζαλοκώστα – Σωκράτης ο προφήτης της αρχαιότητας— σελίδα 172, παραθέτουμε και τον σύνδεσμο όπου υπάρχει ολόκληρο το βιβλίο να το διαπιστώσει όποιος θέλει, αλλά μπορεί και να διαβάσει και ολόκληρο το βιβλίο, μιας και είναι από τα κορυφαία, αν όχι το καλύτερο που έχει γραφτεί για τον Σωκράτη από Έλληνα.

    http://22lyk-athin.att.sch.gr/e-book/sokratis.pdf

    Στα σχόλια και στις κριτικές του βιβλίου αν ψάξει κάποιος θα βρει τα εξής :
    — Πλατιά βιογραφική σύνθεση και εύληπτη παρουσίαση των ιδεών του κορυφαίου φιλοσόφου, ο «Σωκράτης» του Xρήστου Zαλοκώστα θεωρήθηκε από την κριτική σταθμός στο είδος του, από τις πλέον υπεύθυνες και εξαντλητικές βιογραφίες που κυκλοφόρησαν ποτέ.—
    Αν κάποιος είναι επαρκής γνωστής του αρχαίου θεάτρου, ήξερε ότι πολλά έργα των αρχαίων έχουν τον ίδιο τίτλο, πραγματεύονται το ίδιο θέμα, με την ματιά και την άποψη όμως του δημιουργού τους, όπως π.χ. *Ηλέκτρα* έχει γράψει ο Σοφοκλής και ο Ευριπίδης,* Ικέτιδες* έχει γράψει ο Αισχύλος και ο Ευριπίδης, *Μήδεια* έχει γράψει ο Ευριπίδης, αλλά και ο Μποστ, *Ελένη* έχει γράψει ο Στησιχορος, ο Ευριπίδης, ο Ρίτσος κ.α. *Οιδίποδα* έχει γράψει ο Σοφοκλής , μετέπειτα ο Σενέκας, ο Βολταίρος κ.α, *Αντιγόνη* ο Σοφοκλής, μετέπειτα ο Ρακίνας, ο Μπρεχτ κ.α
    Υπάρχουν και πολλά χαμένα έργα των μεγάλων Ελλήνων δημιουργών, οι ειδικοί λένε ότι έχει σωθεί από το σύνολο των έργων μόνο το 3% !
    Οπότε πιθανότατα, ο Ζαροκωστας έχει υποψην του ότι ο Ευριπιδης ειχε γραψει κα αυτό μια τριλογια με τον τιτλο *Ορεστεια* και δεν σώζετε, και από ολόκληρο το έργο του σώζετε * Ορέστης*,
    Μιας και απαντώ στον φίλο Αντώνη, δεν μπορώ να μην πω και δυο λόγια στον φίλο Γιώργο Μαρινακη που με αποκαλεί μεταξύ άλλων : τρισάθλιο δημοσιογραφίσκο.
    Γι’ αυτό ο Δημήτρης Λιαντίνης έγραψε:
    «Τρεις είναι σήμερα οι πληγές που πεθαίνουν την Ελλάδα, όπως η πανούκλα εσάρωνε τη Θήβα στην εποχή του ανίδεου Οιδίποδα. Οι πολιτικοί, οι δάσκαλοι, και οι δημοσιογράφοι με όλα τα ιδιωτικά Media. Πρόκειται για τρεις ορδές συφοράς, που είναι να παλουκώνεις τη μία και να πατταλεύεις την άλλη».
    Για τους θεατρίνους, τους ηθοποιούς, τις κομμώτριες, τους σουβλατζιδες, τους ψυχολόγους και ψυχιάτρους, και τον κοινό λαό θα αναφέρω κάποια στιγμή τι είπε.
    Κλείνοντας αναφέρω τι είπε για τον απλό λαό ο Εθνικός μας ποιητής ο Διονύσιος Σολωμός,

    **Δυστυχισμένε μου λαέ καλέ και αγαπημένε.
    Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε.**
    Και συμληρωνει ο Σολωμος με τον ακολουθο στοιχο από τους «Ελεύθερους Πολιορκημένους » :

    «Πάντα ανοιχτά, πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μου.

  7. Ο σαχλαμάρας, πάντα σαχλαμάρας μένει. Αν νομίζει ο εν λόγο οτι είναι ηθοποιός, η καλλητέχνης. Έχει γελαστεί και μαζί του ίσοι τον παρακολουθούν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook