Ντροπή… Απίστευτη καταγγελία για τον Ο.Α.Ε.Δ στα Χανιά

ντροπή-απίστευτη-καταγγελία-για-τον-105354

oaed 6

Και τέλος πάντων τι βιάζεστε, άνεργοι δεν είστε;

Συνέβη σήμερα στον ΟΑΕΔ Χανίων, στην ουρά για τις ανανεώσεις των καρτών ανεργίας. Είναι κοντά μεσημέρι, στο κλείσιμο περίπου δηλ, και στην ουρά είναι καμιά δεκαριά άτομα. Την ουρά «εξυπηρετεί» μια υπάλληλος, η οποία κωλυσιεργεί προκλητικότατα με και «δικά της» θέματα στο τηλέφωνο. Είναι τόσο απαράδεκτη, που ενώ θεωρητικά τα δέκα άτομα είναι λίγα, εντούτοις με το ένα και με τ’ άλλο, υπάρχουν μπροστά της άνθρωποι που περιμένουν ήδη καμιά ώρα – και με πιθανό το ενδεχόμενο να μην προλάβουν τελικά να εξυπηρετηθούν.

Ξάφνου, πετάγεται ένας άλλος υπάλληλος, ο οποίος προφανώς έχει «οσμιστεί» την αγανάκτηση, και θεωρώντας ότι έτσι θα πάρει τη ρελάνς εκ μέρους της συναδέλφου του, ρωτά με ύφος παιδονόμου τον ήδη εκνευρισμένο κόσμο αν έχει προμηθευτεί νούμερα προτεραιότητας, γεγονός που προκάλεσε πια το ξέσπασμα ορισμένων, καθώς κανείς δεν ήξερε για μια κορδέλα(!) που έβγαζε χαρτάκια σε μια γωνίτσα, και που -εννοείται!- ως τότε δεν φιλοτιμήθηκε κανείς εκ του καταστήματος να ενημερώσει τους πολίτες για την ύπαρξή (και χρήση) της.

Και καθώς πια οι άνθρωποι άρχισαν να διαμαρτύρονται για την όλη κατάσταση και κυρίως για την υπάλληλο που ακόμα δεν είχε τελειώσει με τα τηλεφωνήματά της, στην επιτακτική ερώτηση μιας κοπέλας για το πόσοι υπάλληλοι είναι επιφορτισμένοι με τις ανανεώσεις των καρτών, από τα άδυτα του γκισέ μια «κυρία» ξεπετάχτηκε για να απαντήσει πως είναι τελικά 2 οι υπάλληλοι, ζητώντας με τον πλέον αγενές και θρασύ τρόπο τα ρέστα από την αγανακτισμένη κοπέλα.

Πάνω λοιπόν στην κουβέντα αυτή, η εν λόγω υπάλληλος είπε και το εξής απίστευτο μπροστά στους ταλαίπωρους πολίτες, και αυτό κυρίως θέλω να καταγγείλω εκ μέρους της κοπέλας που τόλμησε να διαμαρτυρηθεί:

Και τέλος πάντων τι βιάζεστε, άνεργοι δεν είστε;

Αυτό το άθλιο υποκείμενο είναι υπάλληλος στον ΟΑΕΔ. Αυτό το άθλιο υποκείμενο μπορεί να πήρε πληρωμένη απάντηση επί τόπου από την κοπέλα που βγήκε εκτός εαυτού ακούγοντας αυτήν την αθλιότητα, αλλά αυτή η βρωμιά που εκστόμισε δεν αφορά μονάχα την ίδια και τους παρόντες και παρούσες εκεί σε αυτό το σφαγείο της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

Αφορά όλους τους ανθρώπους όσους έχουν πέσει στην ανάγκη της κάθε βρωμιάρας και βρωμιάρη υπαλληλάκου, που έχει αναλάβει δωρεάν την ηθική καταρράκωση των ανέργων, μόνο και μόνο επειδή προφανώς έχει κάποιο κόμπλεξ, που πιθανόν να σχετίζεται και με τον «θολό» τρόπο με τον οποίον γλύτωσε ο ίδιος και η ίδια το να βρίσκεται από άλλη μεριά του γκισέ.

Όλα αυτά τα υποκείμενα που με τόσο σαδισμό προσωποποιούν την καταστολή της φτώχειας για λογαριασμό εκείνων που την σπέρνουν, να ξέρουν ότι όταν θα έρθει – που κάποια στιγμή εκεί στο «μαγαζί» τους, θα έρθει σίγουρα – η «κακιά η ώρα», αυτοί θα είναι στην πρώτη γραμμή, όχι τα αφεντικά τους. Αυτούς ξέρει ο κοσμάκης, αυτοί θα την πληρώσουν πρώτοι.

Δείτε εδώ την απάντηση του προϊσταμένου του ΟΑΕΔ

Ν.Μ

7 thoughts on “Ντροπή… Απίστευτη καταγγελία για τον Ο.Α.Ε.Δ στα Χανιά

  1. ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΡΧΕΣ ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ 6 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΤΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΟΣ ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 1 ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΗΣΥΧΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΤΟ ΘΕΙΚΟ » ΚΑΝΤΕ ΗΣΥΧΙΑ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ «ΑΥΤΟΙ» ΕΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ.ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ.

  2. Την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου στις 11 το πρωι πήγα για ανανέωση της κάρτας ανεργίας στον ΟΑΕΔ Χανίων (και τονίζω στις 11 το πρωί!!), και είπαν πως δεν εξυπηρετούσαν άλλο κόσμο γιατί είχαν ήδη περάσει πολλοί.
    Είχαν κλείσει το μηχάνημα που έδινε νούμερα για σειρά προτεραιότητας, και έγραφαν ότι δεν δίνουν άλλα χαρτάκια για σήμερα. Ρώτησα έναν υπεύθυνο εκεί τι ώρα κλείνουν κανονικά, και μου είπε στις 13:30. Τον ρώτησα γιατί τότε δεν δίνουν άλλα νούμερα, και είπε ότι πέρασαν σήμερα πολλά άτομα και πήραν νούμερα και φύγανε (δεν είχε κανένα απολύτως νόημα αυτό που είπε).
    Στην ουρά περίμεναν περίπου 20 άτομα, αλλά δεν δεχόντουσαν άλλους.
    Στις 13:00 το μεσημέρι ξαναπέρασα και ήταν άδειο το τμήμα (λογικό γιατί ο κόσμος είχε ήδη φύγει) και οι υπάλλοιλοι καθόντουσαν άνετοι στα άδεια ταμεία.
    Απαράδεκτο! Με ποιο δικαίωμα καθορίζουν μόνοι τους το ωράριο δημόσιας υπηρεσίας?? Από που και ως που κάνουν ότι θέλουν και ορίζουν πόσα άτομα θα εξυπηρετηθούν ημερισίως?? Κανείς δεν τους ελέγχει??

  3. Είναι πραγματικά προσβλητικός ο τρόπος της όλης αντιμετόπισης του ΟΑΕΔ στα Χανιά των εργαζομένων. Νοιώθουμε σαν πολίτες β΄κατηγορίας. Παρά τις προσπάθειες που έχουν κάνει τα σωματεία των Χανίων και το Ε.Κ.Χ. η διεύθηνση δεν δέχτικε ποτέ τις προτάσεις μας ούτε τις υποδίξεις μας που προέρχονται από πετυχιμένες παρεμβάσεις σε άλες πόλεις της χώρας αλλά και της Κρήτης π.χ. Ηράκλειο και ουσιαστικκά είναι δοκιμασμένες (παλιότερα γινόταν και στα Χανιά) και λύνουν σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα αλλά και τις εντάσεις που αυτή την περίοδο που λίγει η τουριστική σεζόν είναι καγημερινές και όλοι μας έχουμε γίνει μάρτηρες τέτοιων προβλημάτων και κάποτε και συμπεριφορών.

    Δημήτρης Βρεττός – Πρόεδρος σωματείου εργαζομένων στον επισιτισμό.

  4. Όντας εποχιακή υπάλληλος με 4 χρόνια εμπειρία από τον ΟΑΕΔ, φέτος πήγα να καταθέσω τα χαρτιά μου στις 27/11, για να αποφύγω την πολύωρη αναμονή και την ένταση που δημιουργείται . Στις 10:30, είχαν τελειώσει τα νούμερα. Την επόμενη ημέρα πήγα στις 08:15. Πήρα το νούμερο 80 και ήδη εξυπηρετούσαν το νούμερο 10. Η σειρά μου ήρθε στις 11:40. Γιατί;;; Από τα 6 ταμεία που λειτουργούσαν, μόνο τα 3 δούλευαν! Τα υπόλοιπα υπολειτουργούσαν. Οι υπάλληλοι σηκωνόντουσαν συνεχώς από τις θέσεις τους. Ειδικά η μια «κυρία» η οποία κάθε τρείς και λίγο σηκωνότανε και περιφερότανε στο χώρο, και στον ίδιο χρόνο που τα άλλα ταμεία είχαν εξυπηρετήσει 3 άτομα, αυτή μόνο1. Μόλις εξυπηρετούσε 1 άτομο, καθόταν και κοιτούσε δεξιά και αριστερά και χαζολογούσε! Το κορυφαίο ήταν όταν η ίδια «κυρία» στις 09:30 σηκώθηκε και όπως είπε σε συνάδελφο της πήγε να πάρει τοστ και να ξεπιαστεί! Γύρισε μετά από 20 λεπτά!! Καφετζή δεν έχτε;; Εάν ναι, κερνάω τσουγκράνα, για να μην χαλάσεις και το μανικιούρ!! Ο πατέρας μου δούλευε στον ΟΤΕ, στα ταμεία εξόφλησης λογαριασμών. Δεν θυμάμαι ποτέ να έφευγε εκτός για να φάει! Ειδικά σε ώρες ή περιόδους αιχμής!
    Και το αποκορύφωμα;; Ο ανεκδιήγητος σεκιουριτάς με την ατάκα «Ησυχία στην αίθουσα, μη μιλάτε» και όταν μια κυρία αντέδρασε γελώντας, της είπε «Δεν θα μιλάτε και αν σας αρέσει, εάν δεν σας αρέσει….) Βέβαια αυτά τα ίδια λόγια τα έχω ακούσει άλλη χρονιά από τον ίδιο τον διευθυντή!!! Ναι, εάν μιλάτε, ωριαία αποβολή και στο γραφείο του λυκειάρχη! Ντροπή και αίσχος! Που αλλού (εκτός του σχολείο βέβαια) γίνεται αυτό;;;
    Μόνο όποιος έχει την εμπειρία του ΟΑΕΔ μπορεί να καταλάβει τι λέω και τον απαξιωτικό τρόπο και ύφος που σου μιλάνε!! Αισθάνεσαι σαν ζητιάνος…
    Συγχαρητήρια στις 3 κοπέλες που δούλευαν (ταμεία 4,5,6) και όσου για τους υπόλοιπους, εύχομαι σύντομα να βρεθείτε στην ίδια θέση με εμάς και να έχετε την ίδια αντιμετώπιση!

  5. Απο το κεφάλι βρωμάει το ψαρι!!Εμένα συγκεκριμένα ο διευθυντής περυσι επειδή αντέδρασα για το μπάχαλο που επικρατούσε το Νοέμβριο με τους εποχιακούς , αφού κατέθεσα τα χαρτιά μου με πήρε θρασύτατα στο κινητό μου και με σκατόχεσε αφήνοντας υπόνοιες εκβιασμού για την έκβαση της αίτησης μου. Μιλάμε για έναν φαιδρό άνθρωπο που έχει δώσει γραμμή και στους υπόλοιπους εκει μέσα να φέρονται αναλόγως στους πολίτες. Και είναι λίγοι αυτοί που δεν συμπεριφέρονται με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook