Χανιά | Καταγγέλλει την Ryanair για χαμηλού κόστους υπηρεσίες

χανιά-καταγγέλλει-την-ryanair-για-χαμηλού-κ-122060

ryan airΕπιστολή με την οποία εξιστορεί τα όσα πέρασε με αφορμή ένα ταξίδι του στη Μπολόνια της Ιταλίας, έστειλε στο zarpa.gr ο καρδιολόγος και πρώην πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Χανίων κ. Μανώλης Αλιφιεράκης.

Σύμφωνα με τον κ.  Αλιφιεράκη, η περιπέτεια η οποία ξεκίνησε από το αεροδρόμιο Χανίων, στοίχισε στον ίδιο και στην σύζυγό του σημαντική οικονομική επιβάρυνση.

Ακολουθεί ολόκληρη την επιστολή του κ. Αλιφιεράκη:

«Αξιότιμε κύριε διευθυντά, σας παρακαλώ να αφιερώσετε λίγο από τον χρόνο σας για να ακούσετε την ταξιδιωτική μου περιπέτεια.

Την Παρασκευή 17 τρέχοντος μηνός ταξίδευα με την σύζυγο μου από τα Χανιά στην Μπολόνια της Ιταλίας με την εταιρεία Ryαnair και ώρα αναχώρησης 10 και 20.

Φθάσαμε στο αεροδρόμιο στην ώρα μας , περάσαμε τον έλεγχο και πληροφορηθήκαμε από τον φωτεινό πίνακα ότι η έξοδος αναχωρήσεως ήταν  στον αριθμό 5.

Κατευθυνθήκαμε εκεί όπου είδαμε πλήθος επιβατών ,μεγάλο συνωστισμό  αλλά καθόλου προσωπικό . Περιμέναμε εκεί και ανησυχήσαμε όταν  πέρασε η ώρα 10 και δεν άνοιξε η έξοδος .

Αρχίσαμε να αναζητούμε αρκετή ώρα τους υπευθύνους της εταιρίας  Ryαnair, χωρίς επιτυχία.

Μια υπάλληλος της στατιστικής υπηρεσίας μας ενημέρωσε τελικά ότι η έξοδος είχε αλλάξει , τρέξαμε στην νέα έξοδο όπου μια κυρία μας δήλωσε ότι η πύλη είχε κλείσει πριν από λίγο και ότι δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος της Ryαnair τριγύρω.

Στις έντονες δικαιολογημένες διαμαρτυρίες μας ,μας παρέπεμψαν στον κάτω όροφο ,που γίνετε check in .

Ζήτησα να μιλήσω στον τοπικό διευθυντή της εταιρείας , όμως ο κύριος αυτός με το μικρό όνομα Αργύρης είχε λέει πολύ δουλειά, λες και το θέμα μου ήταν τελείως αδιάφορο.

Ανακοίνωσαν λέει την αλλαγή στα μεγάφωνα.

Μου έκανε εντύπωση η επιπολαιότητα , ο κυνισμός και η αδιαφορία αυτών των ανθρώπων ,και όλα αυτά, ενώ ο πίνακας ανακοινώσεων συνέχισε να αναγράφει Bologna gate 5.

Μπροστά στον κίνδυνο να χάσουμε πολύ περισσότερα αφού είχαμε προγραμματίσει το ταξίδι μας πολύ καιρό πριν ,ξενοδοχεία ,εισιτήρια, συναντήσεις κλπ υποδείξαμε εμείς οι ίδιοι να πληρώσουμε την δαπάνη

της μετάβασης μας στο Μπέργκαμο μία ώρα αργότερα.

Από το Μιλάνο, με τραίνο φθάσαμε στον τελικό μας προορισμό  καθυστερώντας παραπάνω από τέσσερις ώρες και σε κακή ψυχολογική κατάσταση .

Να αναφέρω ακόμη, ότι φεύγοντας για το Μπέργκαμο παρατηρήσαμε ασυνήθιστη σχολαστικότητα στο μέτρημα και την καταγραφή των ονομάτων των επιβατών μετά την προηγηθείσα φασαρία.

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.

Σε αντίστοιχη περίπτωση με αλλαγή θύρας προ ετών σοβαρή εταιρεία  όχι μόνο φώναξε τα ονόματα μας από τα μεγάφωνα ,αλλά έστειλε και άτομο να μας μεταφέρει στην νέα πύλη , μάλιστα η απόσταση ήταν εκατοντάδες μέτρα τότε και όχι τριάντα ,όπως στην τωρινή μας περιπέτεια.

Εάν η εταιρεία δείχνει τέτοια συμπεριφορά και σε άλλους τομείς όπως εκείνος της ασφάλειας υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για τους μελλοντικούς επιβάτες της.

Όσο για τον σεβασμό στους πελάτες της τα είπαμε , μας προκάλεσε αναβρασμό ψυχής, μας χάλασε την διάθεση και τέλος όλο το ταξίδι.

Από χαμηλού κόστους το ταξίδι μας έγινα πανάκριβο. Το πληρώσαμε σε εκνευρισμό ,ψυχική οδύνη και περί τα 360 ευρώ  επιπλέον.

Το ποσό αυτό είναι αεροπορικά έξοδα συν τα έξοδα τραίνου και λεωφορείου. Η ψυχολογική επιβάρυνση, δύσκολα εκτιμάται οικονομικά ,το αφήνω στην  δική σας κρίση .

Επιφυλάσσομαι δε κάθε νόμιμου δικαιώματος μου προς αποκατάσταση της ηθικής και υλικής ζημίας την οποία έχω υποστεί στο ταξίδι .

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση

Εμμ. Ι. Αλιφιεράκης

Ιατρός καρδιολόγος

π. πρόεδρος ιατρικού συλλόγου Χανίων»

 

5 thoughts on “Χανιά | Καταγγέλλει την Ryanair για χαμηλού κόστους υπηρεσίες

  1. Αγαπητέ κύριε Αλιφιεράκη,

    Τα παραπάνω δικαιολογημένα σας παράπονα ακολουθούν αντίστοιχες δυσάρεστες προσωπικές εμπειρίες πολλών ακόμα ταξιδιωτών με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Δυστυχώς θα πρέπει ο κόσμος να αναμένει τέτοιες καταστάσεις όταν επιλέγει μειωμένο κόστος μετακινήσεων. Γι αυτό, ας στηρίξουμε την εγχώρια επιχειρηματικότητα, κι ας στοιχίζει μερικές φορές λίγο παραπάνω.

  2. Δηλαδή αυτό που καταλάβατε είναι ότι φταίει η Ryanair ή το προσωπικό του αεροδρομίου που δεν άλλαξε το gate στον πίνακα!

    Η Ryanair είναι ότι καλύτερο συμβαίνει στην Κρήτη που παλιότερα το μονοπώλιο είχε εκτοξεύσει τις τιμές.
    Βλέπετε όμως όταν ο ανταγωνισμός λειτουργεί αναγκάζεται και η Aegean να ρίχνει τις τιμές.

  3. Από όλα αυτά καταλαβαίνουμε ότι ήσασταν ο μοναδικός που χάσατε την πτήση σας .
    Πως τα καταφέρατε και μάλιστα σε ένα μικρό αεροδρόμιο όπως τον Χανίων ,με τρία μονο gate είναι απορίας άξιο!!! Συγχαρητήρια !!!
    Και επειδή μάλλον σας συμβαίνει συχνά την επόμενη φορά να ζητάτε την υπηρεσία για τα ασυνόδευτά . αξίζει να σημειωθεί ότι το προσωπικό στο εν λόγο αεροδρόμιο πάντα πρόθυμο και ευγενικό.
    Το μονοπώλιο πέθανε !!!!

  4. Πως τα καταφέρατε κ χάσατε το αεροπλανο σε ενα αεροδρόμιο με μολις 8 gate απορώ!!! Κ δεν φταίει η ραιαν. Η ραιαν ειναι τα αεροπλανα ολα τα αλλα τα κανει εταιρία handling !! Κ να σας ρωτήσω κύριε γιατρε στο νοσοκομειο που περιμένεις πάνω απο 10 ωρες για να σε δει γιατρός τι έχετε να πείτε;;;

  5. Εγω πετάω καθε ΣΚ για Αθήνα λόγο δουλειάς κ δεν εχω κανενα παράπονο ούτε απο τη ryanair αλλα ούτε απο το πρωσοπικο του αεροδρομίου. Να σας ρωτήσω ποτε ξανα ταξιδέψετε Χανιά Αθήνα με 20€;;;;;;;;; Ποτε κατα το παρελθόν!!!!! Αυτα που λέτε ειναι ανοησίες!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook